Top Social

Beauty, Lifestyle and Complaints

3/19/2014

Semester 3;

Hi guyssssss


The new semester has started and yup I am going to be hella busy because it is a short semester heh. Tengok lecture plan je terus nak pengsan hahaha

I have a few projects coming up. I think I'll just list it here;

- C++ programming project (produce a small software)

This c++ programming project is kinda crazy hahaha nak buat software apa pun taktau lagi padahal proposal dah nak kena submit hari khamis ni (esok) omg

- Academic English thesis project

Hahaha serius tak sangka sem ni kena buat thesis berjela-jela panjang kot. I teamed up with three other members and all of them are my international student classmates from Namibia.  And guess what? Diorang nak buat pasal death amenda tah kat negara diorang haha layan jela heh

- Organic Chemistry

Thank God organic chemistry takda project apa apa cuma busy lew dari week 2, 3, 4, 5, 6 semua ada benda nak kena buat. Quiz, midterm,  quiz lagi, assignment dengan lab hoho

Oh by the way, sem ni ada 7 minggu je pastu seminggu final pastu yeay merdeka dari foundation terus masuk degree hahaha lol


Im sorry kalau korang baca banyak typo ke apa sebab I update this post through mobile phone ja huhu

bye.


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Custom Post Signature

Custom Post  Signature